Marek Krajewski i Adam Pawlukiewicz

Polski Związek Badmintona nawiązał współpracę z firmą badawczą Pentagon Research, która przygotuje dla niego kompleksowe badania efektywności marketingowej.

Badminton rozwija się organizacyjnie w Polsce i potrzebuje jakościowych danych. Współpraca Polskiego Związku Badmintona z firmą Pentagon Research będzie wiązała się m.in. z wprowadzeniem kilku technologicznych rozwiązań dla sponsorów, które są już obecne w światowym sporcie.

Współpraca z Polskim Związkiem Badmintona jest dla nas jedną z kluczowych w 2023 roku. Bardzo wierzymy w rozwój dyscypliny, co obserwujemy nieustannie od czasu lockdownu. Ważną kwestią jest dla nas również sposób zarządzania federacją, co robi na nas duże wrażenie. Chcemy być jednym z elementów wzrostu znaczenia Polskiego Związku Badmintona na sportowej arenie naszego kraju – mówi Adam Pawlukiewicz, dyrektor wykonawczy ds. badań i rozwoju w Pentagon Research.

Wrocławska firma ma 24-letnie doświadczenie w branży i pracuje z największymi podmiotami na rynku sportowym w Polsce. Prowadzi badania dla firm notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, w tym także spółek z udziałem Skarbu Państwa. Ponadto współpracuje z największymi związkami sportowymi, klubami, sportowcami oraz organizacjami pożytku publicznego.

Pentagon Research jest jedną z najbardziej doświadczonych firm zajmujących się badaniami marketingowymi na polskim rynku. To bardzo perspektywiczny partner, nie tylko dla nas, ale również dla naszych biznesowych partnerów. Wiemy, że pod względem naszego działania i marketingu dajemy naszym partnerom więcej, niż mamy to zapisane w umowach. Jednocześnie chcielibyśmy to udowodnić poprzez niezależną firmę, która zmotywuje nas do jeszcze lepszego działania, oceni nasze wszystkie aktywności i będzie w stanie pokazać nam to na twardych liczbach – powiedział Marek Krajewski, Prezes Zarządu PZBad, który od kwietnia br. jest również członkiem zarządu Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Kluczowym elementem we współpracy z dużymi sponsorami jest rozliczanie ekwiwalentu, czyli wprowadzanie we współpracę korzyści dla jednej i drugiej strony. Ekwiwalent reklamowy mierzy i daje obu stronom pewnego rodzaju poczucie bezpieczeństwa. Takie podmioty jak nasz nowy partner, Pentagon Research, są nieocenione w działalności marketingowej, szczególnie w sporcie – dodaje Sławomir Męczyński, Dyrektor Działu Marketingu PZBad.

fot. Marek Misiurewicz
© ℗ Wszelkie Prawa Zastrzeżone

Google search engine

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj